Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje

Eden od večjih izzivov pri današnji prodaji poslovnim kupcem je zagotovo iskanje prodajnih priložnosti in kupcev. 

To pomeni oseb v podjetjih in drugih organizacijah s potrebami, težavami, ali cilji, ki jih rešujejo naši izdelki in storitve. 

In čeprav se marsikomu zdi neuporaben ter izguba časa, nam pri tem lahko pomaga Linkedin, če ga znamo izkoristiti. 

Zato v članku govorimo o desetih pogostih napakah, zaradi katerih nam Linkedin ne koristi pri uspešnosti prodaje in petih preprostih nasvetih, kako jo lahko izboljšamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...