Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila

Dejstvo je, da je Linkedin najbolj uveljavljeno poslovno družbeno omrežje.

To pomeni, da ga bolj ali manj redno spremljajo milijoni poslovnih ljudi po vsem svetu.

Med katerimi lahko najdemo tudi svoje prodajne priložnosti in kupce.

Vendar se mnogo poslovnih stikov in odnosov niti ne začne iz preprostega vzroka – zaradi našega osebnega profila.

Zato v članku tokrat govorimo o petnajstih ključnih kriterijih za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila in zakaj so pomembni.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Izkušnja: Linkedin Premium. Da ali ne?
Orodja
PRO Izkušnja: Linkedin Premium. Da ali ne?
Odkrit opis izkušenj z uporabo Linkedina in zakaj sem se odločil za plačljivo različico.
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Prodaja
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Za navezavo stikov in dostop do odločevalcev pri nakupih poslovnih kupcev imamo različne možnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...