Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi

Za uspešno prodajo B2B se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki. To pomeni z osebami, ki odločajo, ali imajo pri nakupih in izbiri ponudnikov odločilen vpliv.

Vendar so takšni ljudje, ki jim pravimo odločevalci, vse težje dostopni, posebej pri kupcih v tujini.

Zato tokrat govorimo o sedmih načinih, kako lahko navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Vodenje
Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Prodajo lahko povečamo v povezavi s podjetji, s katerimi imamo iste ciljne kupce in si ne konkuriramo.
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Vodenje
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Opis praktične izkušnje, kako nam je sodelovanje z domačim podjetjem odprlo pot do tujih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...