Prodaja
| Jure Habbe
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Za uspešno prodajo B2B se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki. To pomeni z osebami, ki odločajo, ali imajo pri nakupih in izbiri ponudnikov odločilen vpliv.
Vendar so takšni ljudje, ki jim pravimo odločevalci, vse težje dostopni, posebej pri kupcih v tujini.
Zato tokrat govorimo o sedmih načinih, kako lahko navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Prodajo lahko povečamo v povezavi s podjetji, s katerimi imamo iste ciljne kupce in si ne konkuriramo.

Vodenje
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Opis praktične izkušnje, kako nam je sodelovanje z domačim podjetjem odprlo pot do tujih kupcev.