Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta

Čeprav v našem poslovnem okolju nista preveč poznana in razširjena, sta preverjeno učinkovita pristopa za povečanje prodaje B2B.

Govorimo o Priporočilnem trženju (ang. Affiliate Marketing) in Partnerskem trženju (ang. Joint Venture Marketing).

Predvsem prvi je globalno uveljavljen način prodaje potrošnikom (B2C), ki ustvarja milijarde prometa letno in od katerega nekateri odlično živijo.

Zato tokrat razlagamo, kdaj in kako priporočilno in partnersko trženje delujeta na področju prodaje poslovnim kupcem.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako smo odkrili in osvojili tržno nišo ter ustvarili milijone evrov prihodkov
Prodaja
Kako smo odkrili in osvojili tržno nišo ter ustvarili milijone evrov prihodkov
Predstavitev izkušnje, s pomočjo katere lahko dobite idejo za dobičkonosno tržno nišo tudi v svoji dejavnosti.
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Povečanje prodaje nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi ostali pristopi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...