Vodenje
| Jure Habbe
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Glavni poslovni cilj v večini podjetij je povečanje prodaje. To nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi drugi pristopi. Običajno uporabljamo vsaj dve, ponekod tudi vse tri. In zakaj o tem sploh govorimo? Ker zanje veljajo različna pravila, ki vplivajo na uspešnost prodaje.
Za katere strategije gre in kaj je njihovo bistvo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.