Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?

Glavni poslovni cilj v večini podjetij je povečanje prodaje. To nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi drugi pristopi. Običajno uporabljamo vsaj dve, ponekod tudi vse tri. In zakaj o tem sploh govorimo? Ker zanje veljajo različna pravila, ki vplivajo na uspešnost prodaje.

Za katere strategije gre in kaj je njihovo bistvo?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...