Prodaja
| Jure Habbe
Kako smo odkrili in osvojili tržno nišo ter ustvarili milijone evrov prihodkov
In to v zdravstvu, za katero velja prepričanje, da nima denarja in je leglo pokvarjenosti.
Tržna niša so zagotovo sanje vsakega podjetnika. Odkriti pomembno potrebo kupcev, za katero praktično ni konkurenčne ponudbe. Zato tokrat prvič – in najbrž zadnjič – podrobneje opisujem, kako nam je to uspelo v času največje recesije.
Vse z namenom, da izkušnjo povežete s svojo dejavnostjo in takšno priložnost po možnosti odkrijete tudi sami.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.

Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.