Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako smo odkrili in osvojili tržno nišo ter ustvarili milijone evrov prihodkov

In to v zdravstvu, za katero velja prepričanje, da nima denarja in je leglo pokvarjenosti.

Tržna niša so zagotovo sanje vsakega podjetnika. Odkriti pomembno potrebo kupcev, za katero praktično ni konkurenčne ponudbe. Zato tokrat prvič – in najbrž zadnjič – podrobneje opisujem, kako nam je to uspelo v času največje recesije.

Vse z namenom, da izkušnjo povežete s svojo dejavnostjo in takšno priložnost po možnosti odkrijete tudi sami.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize? Trije načini.
Vodenje
Kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize? Trije načini.
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...