Trženje
| Jure Habbe
Dokaz, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno
Mnogi marketinški guruji nas prepričujejo, katera orodja in pristopi danes delujejo ter kaj ne več.
Na primer, da je hladno klicanje mrtvo, da sejmi zamirajo, da so družbeni mediji zakon, da so video vsebine prihodnost, in podobno.
Vendar takšne trditve povsem ne držijo.
Zato bomo tokrat na resničnem primeru dokazali, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno, in kako to naredimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Prodajo lahko povečamo v povezavi s podjetji, s katerimi imamo iste ciljne kupce in si ne konkuriramo.

Vodenje
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Opis praktične izkušnje, kako nam je sodelovanje z domačim podjetjem odprlo pot do tujih kupcev.