Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Dokaz, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno

Mnogi marketinški guruji nas prepričujejo, katera orodja in pristopi danes delujejo ter kaj ne več.

Na primer, da je hladno klicanje mrtvo, da sejmi zamirajo, da so družbeni mediji zakon, da so video vsebine prihodnost, in podobno. 

Vendar takšne trditve povsem ne držijo. 

Zato bomo tokrat na resničnem primeru dokazali, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno, in kako to naredimo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Vodenje
Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Prodajo lahko povečamo v povezavi s podjetji, s katerimi imamo iste ciljne kupce in si ne konkuriramo.
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Vodenje
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Opis praktične izkušnje, kako nam je sodelovanje z domačim podjetjem odprlo pot do tujih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...