Vodenje
| Jure Habbe
Kaj se o prodaji še neobstoječih izdelkov in storitev lahko naučimo od Elona Muska?
Običajni poslovneži v razvoj novih izdelkov in storitev vlagajo svoj denar in pri tem upajo, da se jim bo investicija vsaj povrnila.
Vrhunski poslovneži pa denar za razvoj pridobijo od kupcev.
Eden od njih je tudi trenutno najbogatejši zemljan Elon Musk, ki je to sposobnost povzdignil na še višji nivo.
Zato v članku tokrat razlagamo, kako prodajamo neobstoječe izdelke in storitve ter kaj se o tem lahko naučimo Elona Muska.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Kadri in izobraževanje
Kako je Zig Ziglar iz povprečnega postal vrhunski prodajalec?
S pomočjo mentorja lahko pri trženju, prodaji in vodenju napredujemo hitreje in bolj uspešno.
Prodaja
10 skrivnosti vrhunskih predstavitev Steva Jobsa, ki so uporabne za uspešno prodajo B2B
Predstavitve so na mnogih področjih pomemben dejavnik za uspešno prodajo B2B.