Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj so pogajanja s kupci pri prodaji B2B danes težja, kot so bila v preteklosti?

Ali ste morda opazili, da so pogajanja z novimi in obstoječimi kupci pri prodaji B2B danes zahtevnejša, kot so bila še pred dobrimi desetimi leti?

To pomeni, da težje dosežemo višje cene in ugodnejše prodajne pogoje, kar vpliva na poslovne rezultate in uspešnost podjetij nasploh.

Osnovni pogoj za izboljšanje pogajalskega izkupička je razumevanje, kaj se je v tem času spremenilo.

Zato v članku govorimo o štirih ključnih razlogih, zaradi katerih so pogajanja s kupci pri prodaji B2B danes težja in kako si lahko pomagamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (1.del)
Prodaja
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (1.del)
Od pogajalskih spretnosti so odvisni zaslužek, poslovna uspešnost in ugled ponudnikov.
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (2.del)
Prodaja
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (2.del)
Nepoznavanje pogajalskih taktih poslovnih kupcev nas lahko stane veliko denarja in ugleda.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...