10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (1.del)
Kot vemo, pogajanja s poslovnimi kupci niso samo vprašanje cene, temveč je od dogovorov za izvedbo naročil odvisno obojestransko zadovoljstvo in dolgoročno medsebojno sodelovanje.
Prav tako pa je od pogajalskih sposobnosti odvisen zaslužek in poslovna uspešnost ponudnikov nasploh.
Podobno, kot poznamo različne taktike pri prodaji, uporabljajo številne premišljene prijeme tudi poslovni kupci pri nakupih in nabavi.
Zato najbrž ne bo odveč, če spomnimo na deset pogostih pogajalskih taktik, kako jih prepoznamo in se nanje učinkovito odzovemo ter nekatere ponazorimo tudi s praktičnimi izkušnjami.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

