Prodaja
| Jure Habbe
Kako ravnamo s poslovnimi kupci, pri katerih sodeluje več udeležencev nakupa?
Pri prodaji poslovnim kupcem se lahko redno srečujemo z več udeleženci nakupa. Ne vedno in povsod, vendar dovolj pogosto, da moramo poznati učinkovit prodajni pristop. Kajti priznam, da smo številne prodajne priložnosti zapravili, ker nismo upoštevali tega preprostega pravila.
Zato bomo tokrat pojasnili, kaj pomeni več udeležencev nakupa in kako moramo ravnati s kupci, pri katerih se v pogovore vključuje več oseb.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.