Prodaja
| Jure Habbe
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Reševanje ugovorov kupcev je eno izmed najbolj pogostih vprašanj v zvezi s prodajo. Gre namreč za ključno fazo pogovorov, od katere je odvisen naš odnos s kupci. In če se ugovorov lotevamo napačno, lahko s tem zapravljamo svoje prodajne priložnosti. Zato si oglejmo dva načina, kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo.
Najprej se vprašajmo, zakaj do ugovorov sploh pride.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
13 preizkušenih nasvetov za uspešna prodajna pogajanja
Prodajna pogajanja so več, kot dogovor o cenah in popustih, saj vplivajo na uspešnost sklenjenega posla, naš ugled in dolgoročno sodelovanje s kupci.
Kadri in izobraževanje
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Ker imamo veliko možnosti za sodelovanje s koleriki, nas zagotovo zanima, kako jih umirimo, da lahko z njimi normalno komuniciramo.