Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Vsak, ki se ukvarja s poslom, je zagotovo že doživel srečanje s kolerikom. In najbrž ne samo enkrat. Govorimo o ljudeh, ki so ob vsaki priložnosti pripravljeni biti glasni in razgreti ter nepravični in žaljivi. Še posebej težavni so kot kupci ali nadrejeni, ker nastopajo iz pozicije moči.
Če se to komu doslej slučajno ni zgodilo, nimam ravno dobre novice.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Rešitev za doseganje in preseganje pričakovane prodaje nista potuha ali prisila, temveč učinkovito vodenje, pri katerem uporabljamo zlasti tri preizkušene pristope.
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.