Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj moramo vedeti o nagrajevanju za uspešno prodajo B2B?

V zadnjem času sem se pogovarjal z dvema vodilnima, ki sta dejala, da nagrajevanje v njunih podjetjih ne prispeva k uspešnosti prodaje B2B.

Ker primera zagotovo nista osamljena, je smiselno, da nekaj besed znova namenimo tej temi.

V nasprotju z dokaj razširjenim in napačnim mnenjem, nagrajevanje namreč ni nadomestilo za vodenje prodaje, temveč je orodje vodenja.

Če vas zanima bistveno, kar moramo vedeti o nagrajevanju za uspešno prodajo poslovnim kupcem, pa boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Vodenje
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Nagrajevanje ni darilo, temveč orodje vodenja, ki lahko pomembno prispeva k uspešnosti prodaje.
7 pogostih razlogov, zaradi katerih nagrajevanje NE prispeva k povečanju prodaje B2B
Kadri in izobraževanje
7 pogostih razlogov, zaradi katerih nagrajevanje NE prispeva k povečanju prodaje B2B
Učinkovit sistem nagrajevanja za povečanje prodaje B2B je več kot samo bonus ali provizija.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...