Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

7 pogostih razlogov, zaradi katerih nagrajevanje NE prispeva k povečanju prodaje B2B

Ali ste v podjetju uvedli nagrajevanje, vendar to ne prispeva k povečanju prodaje poslovnim kupcem? 

Vodilni namreč pogosto menijo, da je za izboljšanje prodajnih rezultatov dovolj, da sodelavcem omogočijo večji zaslužek.  

Vendar v praksi zadeve ne delujejo na takšen način. 

Zato v članku govorimo o sedmih pogostih razlogih, zaradi katerih nagrajevanje ne prispeva k povečanju prodaje B2B in kako si lahko pomagate, če ga že uporabljate ali o tem še razmišljate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (1. del)
Vodenje
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (1. del)
Nagrajevanje je pomembno orodje vodenja za doseganje prodajnih rezultatov.
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (2. del)
Vodenje
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (2. del)
Za učinkovit sistem nagrajevanja ni standardnih rešitev, temveč ga načrtujemo za vsako podjetje posebej.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...