Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
7 pogostih razlogov, zaradi katerih nagrajevanje NE prispeva k povečanju prodaje B2B
Ali ste v podjetju uvedli nagrajevanje, vendar to ne prispeva k povečanju prodaje poslovnim kupcem?
Vodilni namreč pogosto menijo, da je za izboljšanje prodajnih rezultatov dovolj, da sodelavcem omogočijo večji zaslužek.
Vendar v praksi zadeve ne delujejo na takšen način.
Zato v članku govorimo o sedmih pogostih razlogih, zaradi katerih nagrajevanje ne prispeva k povečanju prodaje B2B in kako si lahko pomagate, če ga že uporabljate ali o tem še razmišljate.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (1. del)
Nagrajevanje je pomembno orodje vodenja za doseganje prodajnih rezultatov.

Vodenje
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (2. del)
Za učinkovit sistem nagrajevanja ni standardnih rešitev, temveč ga načrtujemo za vsako podjetje posebej.