Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (1. del)

V nasprotju s precej razširjenim mnenjem učinkovit sistem nagrajevanja ni zgolj provizija od prodaje. 

Kajti poleg zavzetosti prodajnih sodelavcev lahko z nagrajevanjem dosežemo tudi druge cilje, ki niso samo vrednost prejetih naročil in prav tako ni nujno omejeno samo na prodajno področje. 

Nagrajevanje je namreč pomembno orodje vodenja za uspešnost prodaje poslovnim kupcem, če ga znamo izkoristiti. 

Zaradi dolžine je članek razdeljen na dva dela, pri čemer v prvem govorimo o temeljnih pravilih nagrajevanja in doseganju prodajnih ciljev.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Vodenje
10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Motivacija zaposlenih je spodbuda in osnovno gibalo za doseganje pričakovanih prodajnih in drugih rezultatov.
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Vodenje
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Nagrajevanje ni darilo, temveč orodje vodenja, ki lahko pomembno prispeva k uspešnosti prodaje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...