Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo

V zvezi z nagrajevanjem srečujemo v praksi tri vrste podjetij.

V prvih nagrajevanje pomembno prispeva k uspešnosti prodaje. V drugih nagrajevanje sicer imajo, vendar skoraj ne vpliva na prodajne rezultate. V tretjih pa nagrajevanja niti ne uporabljajo.

Zato je današnja vsebina namenjena predvsem podjetjem v drugi in tretji skupini. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Vodenje
Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Rešitev za doseganje in preseganje pričakovane prodaje nista potuha ali prisila, temveč učinkovito vodenje, pri katerem uporabljamo zlasti tri preizkušene pristope.
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Vodenje
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Za vsakodnevno vodenje, od katerega je odvisna uspešnost prodaje in naš osebni uspeh, je posebej pomembnih pet nalog.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...