Vodenje
| Jure Habbe
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
V zvezi z nagrajevanjem srečujemo v praksi tri vrste podjetij.
V prvih nagrajevanje pomembno prispeva k uspešnosti prodaje. V drugih nagrajevanje sicer imajo, vendar skoraj ne vpliva na prodajne rezultate. V tretjih pa nagrajevanja niti ne uporabljajo.
Zato je današnja vsebina namenjena predvsem podjetjem v drugi in tretji skupini.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Rešitev za doseganje in preseganje pričakovane prodaje nista potuha ali prisila, temveč učinkovito vodenje, pri katerem uporabljamo zlasti tri preizkušene pristope.
Vodenje
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Za vsakodnevno vodenje, od katerega je odvisna uspešnost prodaje in naš osebni uspeh, je posebej pomembnih pet nalog.