Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje

Kot direktor ali vodja prodaje se moramo zavedati, da je naš osebni uspeh odvisen od rezultatov naše prodajne ekipe. In kadar prodaja ne deluje v skladu s pričakovanji in cilji, se vodstvo ali lastniki ne ukvarjajo z našimi sodelavci, temveč smo odgovorni sami. Prodajni rezultati pa so v največji meri odvisni prav od našega vodenja.

Vodilni v prodaji imamo številne obveznosti, povezane z nadrejenimi, prodajnimi sodelavci, sodelavci iz drugih področij v podjetju in s poslovnimi kupci. Vendar vse niso enako pomembne. Katerih pet nalog je za vsakodnevno vodenje prodaje posebej pomembnih in zakaj?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Projekt Oxygen: Kako postanemo odličen vodja?
Vodenje
Projekt Oxygen: Kako postanemo odličen vodja?
Raziskovalni projekt korporacije Google, s katerim so ugotovili, katere so veščine odličnih vodij in kako delujejo v praksi ter nekaj pogostih napak pri vodenju.
Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Vodenje
Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Rešitev za doseganje in preseganje pričakovane prodaje nista potuha ali prisila, temveč učinkovito vodenje, pri katerem uporabljamo zlasti tri preizkušene pristope.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...