Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (2. del)

Če ste morda v dvomih ali imate slabe izkušnje, lahko potrdim, da nagrajevanje preverjeno deluje. 

Za povečanje prodaje B2B smo ga uvedli v dveh podjetjih z različno dejavnostjo in v obeh primerih so rezultati presegli pričakovanja. 

Kljub temu pa poznamo tudi številne primere, kjer nagrajevanje nima pravega učinka ali celo povzroča težave. 

V prvem delu članka smo govorili o temeljnih pravilih in doseganju prodajnih ciljev, tokrat pa opisujemo deset modelov nagrajevanja in kako delujejo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Vodenje
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Nagrajevanje ni darilo, temveč orodje vodenja, ki lahko pomembno prispeva k uspešnosti prodaje.
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (1. del)
Vodenje
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (1. del)
Nagrajevanje je pomembno orodje vodenja za doseganje prodajnih rezultatov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...