Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Ste zares povečali prodajo B2B ali samo prihodke in zakaj to ni vseeno?

Pred kratkim je bil objavljen del bilančnih podatkov za lansko leto, iz katerih je razvidno, da so v mnogih podjetjih povečali prihodke.

Vendar v številnih primerih to ne pomeni, da so izboljšali uspešnost prodaje, temveč so razlogi povsem drugi.

Zato lahko povečanje prihodkov marsikomu daje lažen občutek varnosti, da nam gre dobro, čeprav to ne drži.

Če vas zanima, zakaj povečanje prihodkov ni pravi kriterij uspešnosti prodaje in kako realno ocenimo svoje prodajne rezultate, boste izvedeli v današnjem članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Vodenje
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Za uspešno prodajo preko distributerjev sta ključna dva dejavnika, ki vplivata v razmerju 80:20.
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Prodaja
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Zaradi nenehnega iskanja novih kupcev pogosto spregledamo prodajni potencial obstoječih.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...