Ste zares povečali prodajo B2B ali samo prihodke in zakaj to ni vseeno?
Pred kratkim je bil objavljen del bilančnih podatkov za lansko leto, iz katerih je razvidno, da so v mnogih podjetjih povečali prihodke.
Vendar v številnih primerih to ne pomeni, da so izboljšali uspešnost prodaje, temveč so razlogi povsem drugi.
Zato lahko povečanje prihodkov marsikomu daje lažen občutek varnosti, da nam gre dobro, čeprav to ne drži.
Če vas zanima, zakaj povečanje prihodkov ni pravi kriterij uspešnosti prodaje in kako realno ocenimo svoje prodajne rezultate, boste izvedeli v današnjem članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
![10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev 10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev](/pic/blog/s/312.jpg)
![7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo 7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo](/pic/blog/s/487.jpg)