Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev

V številnih podjetjih je eno izmed pogostejših vprašanj, kako povečamo prodajo preko distributerjev. 

Ta je odvisna predvsem od dveh ključnih dejavnikov, ki vplivata na rezultate v razmerju 80:20. 

Poleg njiju pa je koristno upoštevati še nekatera druga preizkušena pravila in priporočila. 

Če vas zanima, za katera pomembna dejavnika gre, in deset nasvetov za povečanje prodaje preko distributerjev, boste to izvedeli v nadaljevanju članka.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Vodenje
PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Po definiciji njune povezanosti je naloga marketinga ustvarjanje pogojev za prodajo.
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...