Vodenje
| Jure Habbe
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
V številnih podjetjih je eno izmed pogostejših vprašanj, kako povečamo prodajo preko distributerjev.
Ta je odvisna predvsem od dveh ključnih dejavnikov, ki vplivata na rezultate v razmerju 80:20.
Poleg njiju pa je koristno upoštevati še nekatera druga preizkušena pravila in priporočila.
Če vas zanima, za katera pomembna dejavnika gre, in deset nasvetov za povečanje prodaje preko distributerjev, boste to izvedeli v nadaljevanju članka.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Po definiciji njune povezanosti je naloga marketinga ustvarjanje pogojev za prodajo.

Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.