Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost

Ena od večjih ovir za izboljšanje in povečanje prodaje poslovnim kupcem, torej B2B, je zastarela prodajna miselnost. 

Odraža se na različne načine, ki so dokaj očitni pri marketinških in prodajnih pristopih ter odnosu do kupcev nasploh. 

Posebej škodljiva je pri vodenju prodaje, saj se prenaša na sodelavce ali zatira njihove pobude za izboljšave, kar negativno vpliva na motivacijo in posledično na prodajne rezultate.  

Ker gre nedvomno za pomemben dejavnik poslovne uspešnosti, lahko svojo prodajno miselnost preverite v nekaj minutah z odgovori na trinajst preprostih vprašanj.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.
PRO Test: Ali potrebujete transformacijo prodaje B2B in kaj to pomeni?
Vodenje
PRO Test: Ali potrebujete transformacijo prodaje B2B in kaj to pomeni?
Če boste vsaj na nekaj vprašanj odgovorili pritrdilno, imate zagotovo številne možnosti za izboljšave.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...