Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?

»Marketingaši stalno visijo na internetu, postajo, tvitajo in ves čas gledajo neke procente, od česar pa v prodaji nimamo nobene koristi in moramo vse narediti sami.« 

Ali se vam morda zdi znano? 

Tako je sodelovanje med marketingom in prodajo opisal udeleženec prodajnega izobraževanja ter je v mnogih podjetjih prej pravilo kot izjema. 

Če prodaja meni, da od marketinga nima nobenih koristi, potem je nekaj zelo narobe. 

Zato je v članku deset vprašanj, s pomočjo katerih lahko preverite, ali sta marketing in prodaja v vašem podjetju dovolj usklajena.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...