Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo

Številni ponudniki izdelkov, storitev in rešitev si pri prodaji B2B stalno prizadevajo pridobivati nove kupce, kar ima dve slabosti.

Prva je, da zaradi tega zanemarjajo prodajni potencial pri obstoječih kupcih, ki jim praviloma prodajamo lažje in hitreje.

Druga slabost pa je, da lahko kupci rešitve poiščejo pri drugih ponudnikih, ki jih v najslabšem primeru nato prevzamejo.

Zato v članku tokrat opisujemo sedem strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih večkrat spregledamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako povečamo prodajo B2B z uporabo analize pokritosti kupcev?
Orodja
Kako povečamo prodajo B2B z uporabo analize pokritosti kupcev?
Orodje za analizo možnosti širjenja prodaje B2B je matrika pokritosti kupcev.
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri obstoječih kupcih?
Vodenje
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri obstoječih kupcih?
Čeprav je povečanje lažje, je pomembnejše širjenje prodaje B2B pri obstoječih kupcih.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...