Vodenje
| Jure Habbe
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri obstoječih kupcih?
Čeprav se na prvi pogled morda zdi enako, je med količinskim povečanjem in širjenjem prodaje pri stalnih kupcih nekaj pomembnih razlik.
Največji sta zagotovo težavnost prodaje in vpliv na dolgoročno sodelovanje s kupci.
Zato ni vseeno, kakšna je naša strategija, ko razmišljamo, kako bi povečali obseg naročil pri stalnih kupcih.
Če vas zanima, kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B ter zakaj je slednje še posebej pomembno, boste izvedeli v današnjem članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Kako pogosto prodajno komunicirate z obstoječimi in novimi poslovnimi kupci?
Zaradi napačnih prepričanj o sebi in kupcih večina ponudnikov komunicira premalo.
Orodja
Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?
V večini podjetij imamo možnosti za povečanje prodaje svojim obstoječim kupcem.