Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako pogosto prodajno komunicirate z obstoječimi in novimi poslovnimi kupci?

V mnogih podjetjih so prepričani, da so pri kupcih dovolj prepoznavni in jim bodo poslali svoja povpraševanja, ko jih bodo potrebovali. 

Vendar je takšno razmišljanje za večino ponudnikov napačno iz več razlogov. 

Če želimo to doseči in na svojem področju še nismo splošno poznana blagovna znamka, moramo redno komunicirati s svojimi obstoječimi in novimi kupci. 

Zato tokrat razlagamo, zakaj danes težje pridobimo in vzdržujemo prepoznavnost pri kupcih kot smo jo v preteklosti ter kakšen je pomen stalne komunikacije za uspešno prodajo B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Trženje
Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Sedem priporočil za komunikacijo s poslovnimi kupci v težkih časih, ki je priporočljivo poznati in upoštevati.
Kakšne vsebine in na koliko načinov redno komunicirate s kupci pri prodaji B2B?
Trženje
Kakšne vsebine in na koliko načinov redno komunicirate s kupci pri prodaji B2B?
Redna in vsebinsko premišljena komunikacija s kupci je eden od temeljev za uspešno prodajo B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...