Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?

Čeprav se morda zdi, da v težkih časih poslovni kupci mislijo samo nase, to povsem ne drži. 

Kajti praktično vsa podjetja in organizacije so odvisne od svojih kupcev in odjemalcev ter dobaviteljev in izvajalcev. 

Ker pa se v krizi potrebe in pričakovanja kupcev spremenijo, se moramo temu prilagoditi, sicer imajo lahko napake dolgoročne posledice za medsebojne odnose. 

Zato v članku govorimo o temeljnih pravilih za komuniciranje v krizi, da ohranjamo zaupanje, zadovoljstvo in zvestobo svojih poslovnih kupcev.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 praktičnih nasvetov za učinkovito vodenje prodaje na daljavo
Vodenje
10 praktičnih nasvetov za učinkovito vodenje prodaje na daljavo
Produktivnost sodelavcev pri delu od doma je v precejšni meri odvisna od učinkovitosti vodenja.
10 koristnih nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji
Prodaja
10 koristnih nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji
Delo od doma niso počitnice, temveč prilagoditev prodajnih dejavnosti trenutnim razmeram.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...