Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kakšne vsebine in na koliko načinov redno komunicirate s kupci pri prodaji B2B?

Če je odgovor, da ste z obstoječimi in novimi kupci v stikih po telefonu in elektronski pošti, to ni dovolj. 

Razlogov je več, od sodobnega načina sprejemanja informacij in hitrosti sprememb na vseh področjih, do značilnosti razvoja potreb kupcev. 

Zato je načrtna, redna in vsebinsko premišljena komunikacija eden od ključnih pogojev za uspešno prodajo B2B.  

Če vas zanima, zakaj je pomembna ter različne možnosti za komunikacijo s poslovnimi kupci o izdelkih, storitvah in rešitvah, boste izvedeli v nadaljevanju članka.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...