13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Vprašanja pri prodajnih izobraževanjih in svetovanjih so pogosto povezana s pristopi, s katerimi pri prodaji B2B pridobivamo prodajne priložnosti in kupce.
Kot vemo, jih delimo na pasivne, pri katerih čakamo na odzive kupcev in aktivne, pri katerih stike s kupci načrtno navezujemo sami.
Ker pa so različni ciljni kupci in sogovorniki na različnih gospodarskih in negospodarskih področjih dostopni na različne načine, ki se s časom spreminjajo, moramo poznati čim širšo paleto možnosti, ki jih prilagajamo obdobjem in trenutnim razmeram.
Zato v članku govorimo o trinajstih preizkušenih in učinkovitih trženjskih taktikah – in njihovih različicah – pri prodaji poslovnim kupcem, ki so uporabne v vsakem podjetju ter odgovarjamo na večno vprašanje, katera je najboljša.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

