Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši

Vprašanja pri prodajnih izobraževanjih in svetovanjih so pogosto povezana s pristopi, s katerimi pri prodaji B2B pridobivamo prodajne priložnosti in kupce.  

Kot vemo, jih delimo na pasivne, pri katerih čakamo na odzive kupcev in aktivne, pri katerih stike s kupci načrtno navezujemo sami. 

Ker pa so različni ciljni kupci in sogovorniki na različnih gospodarskih in negospodarskih področjih dostopni na različne načine, ki se s časom spreminjajo, moramo poznati čim širšo paleto možnosti, ki jih prilagajamo obdobjem in trenutnim razmeram.  

Zato v članku govorimo o trinajstih preizkušenih in učinkovitih trženjskih taktikah – in njihovih različicah – pri prodaji poslovnim kupcem, ki so uporabne v vsakem podjetju ter odgovarjamo na večno vprašanje, katera je najboljša.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...