Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Če si niste dovolj naročil zagotovili že v prvi polovici leta, se bomo po dopustih znova posvetili iskanju svojih prodajnih priložnosti in kupcev. Kar je v večini podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo B2B, povezano tudi s trženjem.
In na tem področju imamo v številnih podjetjih še precej možnosti za izboljšave.
Naj ponazorim z nekaj primeri.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.

Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.