Trženje
| Jure Habbe
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za enega od najbolj ekonomičnih in učinkovitih trženjskih pristopov za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev.
Posebej uporaben je pri prodaji B2B, zato je zares škoda, da ga uspešno izkoriščajo v dokaj malo podjetjih.
Kar pa vseeno ne pomeni, da so njegova priprava, izvedba in predvsem rezultati povsem preprosti in samoumevni.
Zato tokrat govorimo, kaj je izobraževalno trženje in kako nam lahko pomaga povečati prodajo poslovnim kupcem.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
Kaj sem se o prodaji B2B naučil od korporacij kot so IBM, Microsoft, Oracle, SAP in Siemens?
Ugotovitve so zanimive, za koga morda presenetljive in tudi poučne.

Trženje
Dokaz, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno
Dva glavna razloga, zakaj se poslovni kupci na naša marketinška sporočila ne odzivajo.