Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kaj sem se o prodaji B2B naučil od korporacij kot so IBM, Microsoft, Oracle, SAP in Siemens?

Gre namreč za velikane, ki ustvarjajo ogromne prihodke in dobičke ter imajo tisoče poslovnih kupcev in sto tisoče zaposlenih.

Z vsemi sem tako ali drugače sodeloval, zato sem jih imel možnost spoznati precej bližje, kot zgolj iz njihovih marketinških in PR vsebin.

Ugotovitve so zanimive, čeprav ne ravno pretresljive, za koga morda presenetljive in poučne.

Zato tokrat opisujem, kako smo sodelovali in kaj sem se o prodaji poslovnim kupcem naučil od svetovno znanih tehnoloških korporacij.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Trženje
Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Potrošniki in poslovni kupci kupujemo priznane blagovne znamke izdelkov in storitev iz različnih vzrokov.
Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Vodenje
Dve obliki poslovnega sodelovanja za povečanje prodaje B2B in kako delujeta
Prodajo lahko povečamo v povezavi s podjetji, s katerimi imamo iste ciljne kupce in si ne konkuriramo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...