Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Ali ste kdaj pomislili, zakaj v resnici kupujemo priznane blagovne znamke izdelkov in storitev? Gre namreč za pomembno vprašanje, ki nam pomaga prodajati lažje in po višjih cenah.
Pri odgovoru ponovno naletimo na razlike med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C), o katerih govorimo tukaj.
Ko gre za potrošnike, sta glavna razloga za nakupe priznanih blagovnih znamk načeloma dva.
Nekaj kupimo, ker je moderno, ker želimo poudariti svoj status ali pripadnost, ker se dobro počutimo in podobno. Skupni imenovalec takšnih nakupov je predvsem ustvarjanje določenega vtisa na okolico. Če gre za potrošne izdelke, notranjo opremo in drugo, česar ostali večinoma ne vidijo, pa priznano znamko kupimo, ker verjamemo v njeno kakovost.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

