Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?

Ali ste kdaj pomislili, zakaj v resnici kupujemo priznane blagovne znamke izdelkov in storitev? Gre namreč za pomembno vprašanje, ki nam pomaga prodajati lažje in po višjih cenah.

Pri odgovoru ponovno naletimo na razlike med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C), o katerih govorimo tukaj.

Ko gre za potrošnike, sta glavna razloga za nakupe priznanih blagovnih znamk načeloma dva. 

Nekaj kupimo, ker je moderno, ker želimo poudariti svoj status ali pripadnost, ker se dobro počutimo in podobno. Skupni imenovalec takšnih nakupov je predvsem ustvarjanje določenega vtisa na okolico. Če gre za potrošne izdelke, notranjo opremo in drugo, česar ostali večinoma ne vidijo, pa priznano znamko kupimo, ker verjamemo v njeno kakovost.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Povečanje prodaje nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi ostali pristopi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...