Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope

Ali se vam zdi prodaja zahtevnejša, kot je bila v preteklosti? Ali so kupci danes težje dostopni, manj prijazni in potrpežljivi ter si za medsebojne stike vzamejo manj časa? Ali imate občutek, da so bolj raztreseni in si ne zapomnijo, čeprav jim nekaj poveste ali sporočite večkrat?

Vse to so posledice sprememb poslovnega okolja in kupcev, ki so se zgodile v zadnjih petnajstih letih. Zaradi katerih moramo za uspešno prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) spremeniti tudi svoje prodajne pristope.

Za kakšne spremembe gre in zakaj so pomembne?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
10 praktičnih nasvetov za uspešno prodajo v letu 2019
Prodaja
10 praktičnih nasvetov za uspešno prodajo v letu 2019
Preverite, kaj lahko letos izboljšate pri trženju in prodaji brez veliko vloženega časa in denarja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...