7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Ali se vam zdi prodaja zahtevnejša, kot je bila v preteklosti? Ali so kupci danes težje dostopni, manj prijazni in potrpežljivi ter si za medsebojne stike vzamejo manj časa? Ali imate občutek, da so bolj raztreseni in si ne zapomnijo, čeprav jim nekaj poveste ali sporočite večkrat?
Vse to so posledice sprememb poslovnega okolja in kupcev, ki so se zgodile v zadnjih petnajstih letih. Zaradi katerih moramo za uspešno prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) spremeniti tudi svoje prodajne pristope.
Za kakšne spremembe gre in zakaj so pomembne?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

