Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?

Če bi me vprašali za nasvet glede povečanja prodaje, bi dejal, da naprej preverite in izkoristite možnosti pri svojih obstoječih kupcih.  

Kajti izkušnje kažejo, da ima večina ponudnikov pri tem še neizkoriščene priložnosti, ki jim pravimo prodajni potencial. 

Ugotovimo ga lahko s pomočjo dveh dokaj preprostih orodij, ki ju imenujemo matrika pokritosti in stopnja nakupnega deleža.  

Če vas zanima, kako delujeta in nam pomagata pri oceni prodajnega potenciala obstoječih kupcev, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Vodenje
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo povečanje prihodkov, temveč tudi drugi dejavniki.
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Vodenje
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev je lahko odličen vir novih prodajnih priložnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...