Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?

Ena izmed slabo izkoriščenih možnosti za uspešno prodajo B2B je zagotovo ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev.  

V številnih podjetjih je namreč zgolj administrativni postopek, ki ga izvedejo enkrat letno in katerega rezultati so statistični podatki. 

Vendar je prav ugotavljanje zadovoljstva kupcev odlična možnost za odkrivanje novih prodajnih priložnost in pridobivanje naročil. 

Zato v članku tokrat razlagamo, kako lahko z ugotavljanjem zadovoljstva izboljšamo uspešnost prodaje B2B in odnose s poslovnimi kupci nasploh.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?
Vodenje
Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?
Slabo premišljeno uvajanje sprememb lahko povzroči posledice, ki si jih zagotovo ne želimo.
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...