Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?
Digitalizacijo svojih izdelkov in storitev uvajamo iz več razlogov ter z različnimi cilji. In če vseh učinkov dobro ne premislimo, lahko povzročimo posledice, ki si jih zagotovo ne želimo.
Zato tokrat opisujem izkušnjo, kako smo z digitalizacijo svojih storitev povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili, da se temu lahko izognemo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.

Vodenje
Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?
Za dolgoročno sodelovanje s kupci sta ključnega pomena njihovo zadovoljstvo in zvestoba.