Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?

Digitalizacijo svojih izdelkov in storitev uvajamo iz več razlogov ter z različnimi cilji. In če vseh učinkov dobro ne premislimo, lahko povzročimo posledice, ki si jih zagotovo ne želimo. 

Zato tokrat opisujem izkušnjo, kako smo z digitalizacijo svojih storitev povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili, da se temu lahko izognemo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.
Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?
Vodenje
Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?
Za dolgoročno sodelovanje s kupci sta ključnega pomena njihovo zadovoljstvo in zvestoba.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...