Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?

Številna podjetja ustvarijo večino svojih prihodkov s stalnimi kupci, zato so zanje dobesedno življenjsko pomembni.

Pri sodelovanju s stalnimi in kupci nasploh pa se srečujemo z dvema ključnima, vendar različnima dejavnikoma. To sta zadovoljstvo in zvestoba kupcev.

Zato tokrat govorimo, kakšna je nujna razlika, o dveh osnovnih vrstah zvestobe in kako lahko zvestobo kupcev izmerimo z enim samim vprašanjem.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Prodaja
Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Uporabna pravila, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom in kako se obranimo, da jih oni ne prevzamejo nam.
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...