Vodenje
| Jure Habbe
Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?
Številna podjetja ustvarijo večino svojih prihodkov s stalnimi kupci, zato so zanje dobesedno življenjsko pomembni.
Pri sodelovanju s stalnimi in kupci nasploh pa se srečujemo z dvema ključnima, vendar različnima dejavnikoma. To sta zadovoljstvo in zvestoba kupcev.
Zato tokrat govorimo, kakšna je nujna razlika, o dveh osnovnih vrstah zvestobe in kako lahko zvestobo kupcev izmerimo z enim samim vprašanjem.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Uporabna pravila, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom in kako se obranimo, da jih oni ne prevzamejo nam.

Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.