Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?

Pripombe in pritožbe kupcev, ali z eno besedo reklamacije, so sestavni del vsake dejavnosti. Iz dveh razlogov. Ker popolnih izdelkov in storitev ni. In ker se vedno najdejo ljudje, ki jim nekaj ne ustreza. Zato se reklamacijam praktično ne moremo izogniti.

Od nas pa je odvisno, kako jih obravnavamo in kakšne so njihove posledice.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Kadri in izobraževanje
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Ker imamo veliko možnosti za sodelovanje s koleriki, nas zagotovo zanima, kako jih umirimo, da lahko z njimi normalno komuniciramo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...