Prodaja
| Jure Habbe
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Pripombe in pritožbe kupcev, ali z eno besedo reklamacije, so sestavni del vsake dejavnosti. Iz dveh razlogov. Ker popolnih izdelkov in storitev ni. In ker se vedno najdejo ljudje, ki jim nekaj ne ustreza. Zato se reklamacijam praktično ne moremo izogniti.
Od nas pa je odvisno, kako jih obravnavamo in kakšne so njihove posledice.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.

Kadri in izobraževanje
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Ker imamo veliko možnosti za sodelovanje s koleriki, nas zagotovo zanima, kako jih umirimo, da lahko z njimi normalno komuniciramo.