Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Ko govorimo o prodaji potrošnikom (B2C), je odgovor dokaj preprost. Vendar prodaja poslovnim kupcem (B2B) ne deluje na enak način. Razumevanje njenih zakonitosti vpliva tako na prodajni pristop, kot tudi na čas in energijo, ki se nam jo v to splača vložiti. Kako torej poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom in tudi oni nam?
Potrošniki smo banke, zavarovalnice, dobavitelje energije, mobilne operaterje, trgovce in še marsikaj, pripravljeni zamenjati zaradi nižje cene. Pri poslovnih kupcih pa je nižja cena samo izgovor, saj so resnični razlogi za zamenjave dobaviteljev in izvajalcev nekje drugje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.