Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.

Ko govorimo o prodaji potrošnikom (B2C), je odgovor dokaj preprost. Vendar prodaja poslovnim kupcem (B2B) ne deluje na enak način. Razumevanje njenih zakonitosti vpliva tako na prodajni pristop, kot tudi na čas in energijo, ki se nam jo v to splača vložiti. Kako torej poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom in tudi oni nam?

Potrošniki smo banke, zavarovalnice, dobavitelje energije, mobilne operaterje, trgovce in še marsikaj, pripravljeni zamenjati zaradi nižje cene. Pri poslovnih kupcih pa je nižja cena samo izgovor, saj so resnični razlogi za zamenjave dobaviteljev in izvajalcev nekje drugje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...