Vodenje
| Jure Habbe
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Čeprav gre za podobna pojma, je med njima precejšnja razlika.
Ko govorimo o povečanju, gre namreč za količino, pri izboljšanju prodaje pa predvsem za vsebino.
Kajti za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo več prihodkov, temveč so pomembni tudi drugi dejavniki.
Zato v članku govorimo o razlikah med izboljšanjem in povečanjem prodaje poslovnim kupcem ter kako ju dosežemo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.

Prodaja
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Ko razmišljamo o povečanju prodaje, se je včasih dobro spomniti na matematične osnove.