Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?

Čeprav gre za podobna pojma, je med njima precejšnja razlika. 

Ko govorimo o povečanju, gre namreč za količino, pri izboljšanju prodaje pa predvsem za vsebino. 

Kajti za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo več prihodkov, temveč so pomembni tudi drugi dejavniki. 

Zato v članku govorimo o razlikah med izboljšanjem in povečanjem prodaje poslovnim kupcem ter kako ju dosežemo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Prodaja
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Ko razmišljamo o povečanju prodaje, se je včasih dobro spomniti na matematične osnove.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...