Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo

Če odmislimo izdelke, storitve in rešitve ter odnose med ljudmi, nam pri prodaji ostane samo – matematika.  

Vprašanja, povezana s povečanjem prodaje, so aktualna ves čas in toliko bolj, ko večina svetovnega gospodarstva deluje v krču in negotovosti. 

Kljub sodobnim možnostim in tehnologijam, kakršnih pri trženju in pri prodaji nismo poznali v preteklosti, pa se je občasno koristno spomniti osnov, zakaj in kako vse skupaj sploh deluje.

Zato v članku tokrat govorimo o treh osnovnih načinih za povečanje prodaje na vseh področjih, ki so poznani že od nekdaj in kako delujejo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj imata skupnega ribolov in povečanje prodaje B2B? Več, kot si predstavljamo.
Trženje
Kaj imata skupnega ribolov in povečanje prodaje B2B? Več, kot si predstavljamo.
Čeprav ribolova morda ne marate, ali vas ne zanima, nam omogoča nazorne primerjave s prodajo poslovnim kupcem.
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...