Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj imata skupnega ribolov in povečanje prodaje B2B? Več, kot si predstavljamo.

Ne samo pri nas, temveč po vsem svetu, je eno izmed ključnih vprašanj za povečanje prodaje poslovnim kupcem, kako najdemo kakovostne prodajne priložnosti. To pomeni osebe v podjetjih in drugih organizacijah z dovolj velikimi potrebami, da jih zanima nakup rešitev, ki jih omogočajo naši izdelki in storitve. 

Predvsem zaradi poudarjanja novejših pristopov, kot so vhodno trženje (ang. Inbound Marketing), vsebinsko trženje (ang. Content Marketing) in digitalni marketing nasploh, namreč pogosto pozabimo na temeljna pravila, kako prodaja B2B v resnici deluje. 

Zato tokrat govorimo o treh načinih in dveh osnovnih pristopih za pridobivanje prodajnih priložnosti ter ju za lažjo predstavo primerjamo z ribolovom. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Trženje
Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Za lažji odgovor na zastavljeno vprašanje si njune razlike in uporabnosti ponazorimo s praktičnim primerom iskanja kupcev.
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...