Kaj imata skupnega ribolov in povečanje prodaje B2B? Več, kot si predstavljamo.
Ne samo pri nas, temveč po vsem svetu, je eno izmed ključnih vprašanj za povečanje prodaje poslovnim kupcem, kako najdemo kakovostne prodajne priložnosti. To pomeni osebe v podjetjih in drugih organizacijah z dovolj velikimi potrebami, da jih zanima nakup rešitev, ki jih omogočajo naši izdelki in storitve.
Predvsem zaradi poudarjanja novejših pristopov, kot so vhodno trženje (ang. Inbound Marketing), vsebinsko trženje (ang. Content Marketing) in digitalni marketing nasploh, namreč pogosto pozabimo na temeljna pravila, kako prodaja B2B v resnici deluje.
Zato tokrat govorimo o treh načinih in dveh osnovnih pristopih za pridobivanje prodajnih priložnosti ter ju za lažjo predstavo primerjamo z ribolovom.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

