Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako povečamo prodajo B2B z uporabo analize pokritosti kupcev?

V skoraj vsakem podjetju lahko povečamo prodajo obstoječim kupcem, vendar možnosti pogosto ne prepoznamo, ali jih enostavno spregledamo.  

Takšna slabost je še posebej značilna za podjetja z več prodajnimi programi in sodelavci, ki se z njimi ukvarjajo. 

Orodje, ki nam pomaga, da pri obstoječih kupcih sistematično odkrivamo priložnosti za širjenje sodelovanja, imenujemo matrika pokritosti kupcev. 

Če vas zanima, kaj to je, kako deluje in kako nam pomaga povečati prodajo B2B, boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Prodaja
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Spremembe vodilnih so lahko veliko tveganje za sodelovanje z našimi ključnimi kupci.
Kako izberemo kriterije za določitev ključnih kupcev in kako bomo z njimi ravnali?
Vodenje
Kako izberemo kriterije za določitev ključnih kupcev in kako bomo z njimi ravnali?
Kriterije za določitev svojih ključnih kupcev delimo na finančne in poslovne.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...