Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako izberemo kriterije za določitev ključnih kupcev in kako bomo z njimi ravnali?

V večini podjetij svoje ključne kupce določajo po višini prihodkov.  

Čeprav je takšno merilo zagotovo smiselno, vedno ni edino odločilno. 

Prav tako pomembno pa je, kako s ključnimi kupci ravnamo, za kar v praksi srečujemo tri pogoste pristope, ki imajo svoje prednosti in slabosti. 

Če vas zanima, katere kriterije je priporočljivo upoštevati pri določanju ključnih kupcev in za odločitev, kako bomo z njimi ravnali, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Prodaja
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Glavni pogoj za dolgoročne odnose s ključnimi kupci je poznavanje njihovih pričakovanj.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...