Vodenje
| Jure Habbe
Kako izberemo kriterije za določitev ključnih kupcev in kako bomo z njimi ravnali?
V večini podjetij svoje ključne kupce določajo po višini prihodkov.
Čeprav je takšno merilo zagotovo smiselno, vedno ni edino odločilno.
Prav tako pomembno pa je, kako s ključnimi kupci ravnamo, za kar v praksi srečujemo tri pogoste pristope, ki imajo svoje prednosti in slabosti.
Če vas zanima, katere kriterije je priporočljivo upoštevati pri določanju ključnih kupcev in za odločitev, kako bomo z njimi ravnali, boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
Prodaja
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Glavni pogoj za dolgoročne odnose s ključnimi kupci je poznavanje njihovih pričakovanj.