Vodenje
| Jure Habbe
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
V vsakem podjetju imamo poslovne kupce, od katerih smo najbolj odvisni, ki jih imenujemo ključni kupci.
Pri njih je posebej pomembno, da nas ne zapustijo ali da nam jih ne prevzame konkurenca.
Pristope za dolgoročne odnose imenujemo ravnanje s ključnimi kupci in jih označujemo s kratico KAM (ang. Key Account Management).
In če vas zanima deset pravil, s katerimi ohranjamo njihovo zvestobo in pri njih povečujemo prodajo, jih boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Spremembe vodilnih so lahko veliko tveganje za sodelovanje z našimi ključnimi kupci.

Vodenje
Kako ravnamo s ključnimi kupci v času epidemije, da ohranimo njihovo zvestobo?
Pomembne kupce je bistveno težje pridobiti na novo kot ohranjati njihovo zadovoljstvo in zvestobo.