Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako ravnamo s ključnimi kupci v času epidemije, da ohranimo njihovo zvestobo?

Največje poslovno tveganje v času epidemije je, da iz takšnih ali drugačnih razlogov izgubimo ključne kupce.

Pri tem je eden od pomembnejših dejavnikov delo od doma, ki ima pri ravnanju s kupci več slabosti, kar lahko občutno vpliva na medsebojne odnose.

Kajti, čeprav gre formalno za sodelovanje med podjetji, je to marsikje odvisno predvsem od odnosov med ljudmi. 

Zato v članku tokrat govorimo, kako ravnamo s ključnimi kupci v času epidemije, da ohranjamo njihovo zvestobo in kakšna je pri tem vloga vodenja.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Trženje
Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Sedem priporočil za komunikacijo s poslovnimi kupci v težkih časih, ki je priporočljivo poznati in upoštevati.
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
Prodaja
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
V času krize in po njej bodo uspešnejši v podjetjih, kjer razumejo spremembe potreb svojih kupcev,
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...