Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?

Kot vemo, so ključni tisti poslovni kupci, s katerimi ustvarimo večino svojih prihodkov in smo od njih najbolj odvisni.  

Prav tako je podaja pri njih lažja in hitrejša, ker nas že poznajo in nam zaupajo, sicer ne bi bili naši kupci.  

Pogoj za ohranjanje zvestobe in sodelovanja ter povečanje prodaje pri ključnih kupcih pa je razumevanje njihovih potreb in pričakovanj. 

Zato tokrat v članku navajamo 15 vprašanj, s pomočjo katerih lahko v nekaj minutah preverite, ali jih zares dovolj dobro poznate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj so banke na slabem glasu in kaj se iz tega lahko naučimo?
Vodenje
Zakaj so banke na slabem glasu in kaj se iz tega lahko naučimo?
V vsakem podjetju se lahko zgodi, da se do svojih poslovnih kupcev obnašajo kot bankirji.
Zakaj smo vsi zaposleni v prodaji B2B običajno tudi skrbniki ključnih kupcev?
Prodaja
Zakaj smo vsi zaposleni v prodaji B2B običajno tudi skrbniki ključnih kupcev?
V večini podjetij je ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci namreč obveznost zaposlenih v prodaji.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...