Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj so banke na slabem glasu in kaj se iz tega lahko naučimo?
Direktor podjetja, kjer sem bil zaposlen, je nekoč dejal, naj bodo kupci veseli, da obstajamo in da lahko z nami poslujejo.
Nekaj podobnega najbrž menijo tudi v bankah, o katerih redko mislimo, ali slišimo nekaj dobrega in so za slab glas krive predvsem same.
Vendar poanta niso bankirji, kakršni pač so, temveč se to lahko zgodi v vsakem podjetju.
Zato v članku tokrat govorimo, zakaj so banke na slabem glasu in kaj se iz tega lahko naučimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Kupci nas ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, previsokih cen, ali ker imajo drugi ponudniki boljše osebne povezave.
Prodaja
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Glavni pogoj za dolgoročne odnose s ključnimi kupci je poznavanje njihovih pričakovanj.