Prodaja
| Jure Habbe
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Kadar nas zapustijo stalni poslovni kupci, je vedno neprijetno.
Odvisno od njihove pomembnosti pa ima lahko tudi bolj ali manj občutne posledice za naše poslovanje.
Mnogi se pri tem izgovarjajo, tolažijo ali slepijo, da je kupec našel cenejšega ponudnika, ali da nas je izločil konkurent z boljšimi osebnimi povezavami.
Kar v večini primerov ne drži.
Zakaj nas torej stalni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Pravila, kako pridobimo in ohranimo zaupanje poslovnih kupcev, so se prav tako spremenila.

Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.